onsdag 19 juni 2013

NELLY.COM, I LOVE IT!

Som ni säkert märkt är nästan alla kläder jag lägger upp från Nelly.com och jag kan förklara varför.

Jag tycker att de har riktigt fina kläder i alla olika modeller, prisklasser och storlekar, så det finns verkligen något för alla, det är även därför jag delar det här: det passar alla.

De har även så extremt stort sortiment med de flesta märkena, vilket jag älskar när det är samlat på ett ställe så man slipper klicka runt på sjuttio elva olika sidor för man inte vet riktigt vad man letar efter.

Sedan har de också en grym service med snabba leveranser, låg frakt kostnad och bra "hjälpcenter".

Så nu har ni som kanske undrar fått en förklaring till varför nästan alla kläder, skor osv kommer från samma ställe.

Kram Elin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar