tisdag 18 juni 2013

HAR JAG VALT RÄTT GYMNASIUM??

Tanken om att jag börjar gymnasiet slog mig idag, och jag började även tänka på vad jag valt "handel och marknadsföring", handel= med affärer=pengar och pengar är lika med matte. MATTE!? Hur tänkte jag där egentligen? Tänkte jag över huvud taget? Matte är det värsta som finns och jag klarade knappt av nians matten, hur ska jag då klara gymnasiets och göra ett bra intryck där?

Massor av frågor dök upp i huvudet, men sedan kom jag även att tänka på att syon på skolan tyckte att det lät som en bra linje och eftersom jag är prällimenärt antagen så borde det ju inte vara någon fara...? Eller??

Och/eller detta inte skulle gå så är det väll bara att byta linje, Eller?

Rörigt inlägg med massor av tankar. 

Hur känner ni inför det kommande skolåret?

Kram Elin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar