torsdag 23 maj 2013

ALLT ÄR PÅ TOPP!

Super lycklig just nu! Skolan är snart slut om bara 22 dagar, det kommer verkligen blir ett super bra sommarlov med sol, bad och massor av vänner. Och så klart er, våra fina bloggläsare. Det är ju dock väldigt tråkigt att vi slutar nian och måste säga hejdå till alla vänner som vissa har man känt 10 år och MER. Men vi kommer ju att träffas och man måste ju gå vidare...

På sommarlovet åker jag och Emma till Rhodos också! ser verkligen fram emot det! Kommer bli awsome. Såklart kommer vi att uppdatera er om allt som händer där. Promise!

Idag har jag sjungit för min lärare! YEAH. så nu blir jag godkänd i musik. WOPWOP! tycker fortfarande att det är riktigt dåligt att man behöver sjunga... men allt det kan vi ta i ett annat inlägg.

Idag har jag också fått ut pluppen som satt för hörlurs uttaget, hihi, om man dunkar den i högtalaren så fungerade bra (svårt att förklara) men jag är super glad för nu kan jag lyssna på musik. ska bara få spotify att fungera...

Vi har fått våra klasströjor idag, som ni kan se i  inlägget nedan. super roligt.

Och om en vecka är det äntligen bal. Det blir super roligt ska bara klura ut en frisyr så är allt klart.

Visst låter det bra?!

Kram Elin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar